Installing solar photovoltaic panel system. Solar panel technician installing solar panels on roof. Alternative energy ecological concept. Schlagwort(e): solar, cell, photovoltaic, installation, rail, roof, renewable, bavaria, worker, power optimizer, construction, cells, electric, adjustment, team, alternative, array, ecological, ecology, efficiency, electrical, electrician, electricity, energetic, energy, environmental, house, install, installing, male, man, mounting, panel, person, power, rays, real estate, renovation, residential, roofer, rooftop, services, solar mount, sun, sunlight, supply, support structure, technician, technology, work